Another time, a new way.

Its not raining out side, but still im inside. Have to make some food.



Nu är iallafall uppdraget slutfört, blir kanske några små ändringar på sidan men känner mig ändå väldigt nöjd nu.
Bilden i hjärnan var kortet jag gick av min storasyster i födelsedagspresent.


Jag fick också det infallet igår att göra "ett gammalt" - fotografi,
det gick som ni ser ganska bra. :)
Sen fick mina dröm örhängen vara med på bild också, dock liknar dom mer dom jag har nu.
Fick ett par av syster i julklapp :)


Hoppas ni gillar min header lika mkt som jag :)


Kommentarer
Postat av: christine

Vad fint det blev:D

Klart jag kan göra ett körsbär mobilsmycke till dig: ) Problemet är att jag inte riktigt vet hur jag ska göra ett hållbart. Men det löser sig nog.



Puss puss!

2010-01-29 @ 19:51:31
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0