Spa

To relax..



I går kom vi hem från vistelsen på Selma spa.
Syster fastnade dock i snö kaoset i trollhättan och kom aldrig fram. Som tur var klarade dom sig utan skador till göteborg sen.
Men det blev bara Jag, Mamma, Mormor och Johan som kom till spaet. Det var riktigt mysigt.
Lite stressigt i början men en massage att starta med var ändå väldigt skönt.



Kvällen började med en flaska champange på rummet för att koppla av.
Endast iförda morgonrockar och tofflor :)



Sen blev det öl / cider i bubbelpoolen. :)

Jag och Johan bestämde oss även för att simma ut, fast det var snö oväder ute.
Det var iskallt, men desto skönare att komma in i värmen igen :)

Det blev en liten avslappnande stund på rummet med Face produkterna man fått. :)
Mitt hår luktade underbart efter det.



Sen blev det middag med tre rätters.
Till förätt : Chevre och vit chockladboll inrullar i honung och pinjenötter. Mums.
Till Varmrätt: Det jag längtat efter sedan jag fått massagen. Majskyckling med rotfrukter.
Till efterrätt: Citrus Cheescake med riktiga bär ;)
Hur gott som helst.

Sen blev det att vila i foaljen. Johan gjorde det med en Irish Coffe.



Efter går dagens bravader vaknade man till den här vackra vyn.


och inleddes med en stor och härlig frukost buffe.
Sen skulle jag och Johan på Aqua Spinning.
Det var riktigt roligt och fruktansvärt jobbigt.
Eftersom jag bara nådde poolgolvet med tårna var det ändå svårare.



Efter Aqua Spinningen gick jag och Johan och la oss i solarie i 18 minuter.
Det var hur skönt som helst, jobbigt bara att jag inte kunde sluta tänka på Final Destination :P

Sen drog jag iväg på min djuprengöring det var helt underbart.
Är som en baby rumpa i ansiktet nu. Bara att upprätthålla det såhär nu. :)

Sen blev det lunch dax. Det var också buffe dock inte lika gott som Frukosten och Middagen.
Men jag lyckades ändå äta mig helt proppmätt, så det kan ju inte varit äckligt ;).





Denna bjuder jag på ;)


Kommentarer
Postat av: Johan

Very Very Sweet, vill åka tillbaka :)

2010-02-22 @ 12:04:34
URL: http://skon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0