Spa helg

The feelings is wonderful..


I morgon åker jag, Johan, mamma, mormor, Christine och Tobias till Selma spa. Det ska bli så otroligt underbart. Har aldrig varit på spa tidigare men ansikts behandlingar och det var underbart. Nu är det 2 dagar vi ska vara där och bara vandra runt i myskläder och känna sig allmänt fräsh.

Jag valde :

Klassisk massage  50 min
Massage för trötta spända muskler. Djupgående och cirkulationsökande

Djuprengörande behandling  50 min
En behandling som rengör huden på djupet och avlägsnar tilltäpptheter. I behandlingen ingår rengöring, hudanalys, peeling, ånga, portömning, plockning av bryn, ansiktsmask och avslutande produkter.

På söndag blir det antagligen bio med Johan. Som en underbar avslutning på helgen. Åh jag vill åka nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0