Sjukling

They say it just going to be a day or two, when it takes weeks youre not that happy anymore.


Varjegång jag slutit ögonen på kvällen har jag hoppats på att vakna och inte känna det där illamåendet eller den där värken i magen som tagit kol på mig dom senaste dagarna. Men vad händer?
Jo jag mår fortfarande dåligt när jag vaknar.

Som ni sett har jag inte varit inne här sen förra veckan. Har legat i vinterkräksjukan sen torsdags och det har inte riktigt gått över än.
Riktigt jobbigt då man är hungrig men inte kan äta.
Fem dagar. nu.

Aja, hur som helst. Nu har jag betryggat er med att jag iallafall lever.

Igår hyrde jag och Johan film eftersom det var söndag och både jag och han har tröttnat på reklamerna på TV:n då man sett dom hundra gånger dom senaste dagarna.

Det blev Dumpad och en Shopoholics bekännelser.
Gillade dom starkt.

 

En shoppoholics bekännelser var en typisk feel good film. Gillade den starkt. Huvudrolls innehavarna var ju bara så himla bra, Fisher är ju bara för söt. Jag och syster som brukar diskutera vackra kvinnor så har jag iallafall hittat en av mina favoriter nu :) (4 av 5 noter)

Dumpad var också helt otrolig. Den kändes väldigt B till en början men den kändes så himla verklig. Att killen blev dumpad av sin jätte söta flickvän som alla ser som ett svin fram till dess att man faktiskt känner igen hennes situation. Frustrationen av att försöka få någon på fötter som vägrar se att det finns ett problem. Och att killen i fråga en hittar en riktig bitch att använda som plåster, eftersom det är så killar fungerar.
Man tänkte att det skulle vara massa bröst överallt men istället kändes det som om budskapen någonstans var "killar är svin" :)
Gillade den iallafall. (4 av 5 noter)

Har ni sett någon bra film på senaste som behöver lite ris eller ros?


Kommentarer
Postat av: christine

Jag hatade en shoppaholics bekännelser. Jag tycker tjejen som spelade var för överdriven. Visste du att hon är gift med Borat. Haha:)

2010-02-08 @ 14:01:10
URL: http://dissys.blogspot.com/
Postat av: Dellgren

Alltså om du tycker att en shopaholics bekännelser är sevärd så undrar jag vad som har hänt med dig?! Däremot är boken askul :)

2010-02-08 @ 14:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0