Prada Fairy

And if I were a teacher I would rewrite history so you would end up with me


 

Jag har älskat den här dumma plånboken för länge nu. Nu finns den på tradera för endast 105 kr problemet är att jag har övertrasserat mitt tradera konto och har inte råd att betala det. :/ slow.

Men hur som helst är den här plånboken helt underbar, vill verkligen ha den i min ägo. Så när jag har tjänat lite pengar blir det nog att äntligen köpa den.

 

Såg avsnitt 14 av Vampire Diaries igår, känns lite ensamt och frustrerat just nu.
Vill ju se mer, men oturligt nog är det dumma OS som gör att vampire diaries har tagit en paus till och med den 25 mars. Det är ju hur länge som helst.
Hoppas det blir visat tidigare ändå.



Lite rolig fakta: "Stefan" ska spela 17 men är i själva verket 28 år. ;P
och "Damon" är 32.


Kommentarer
Postat av: Goffe

Mm, såg det på imdb igår när jag kom hem, segt som fan. Men men, bättre sent än aldrig.

Och förresten darling, så heter han Damon(*) ;)

2010-02-15 @ 21:35:17
URL: http://goffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0