På skansen

I sommras var jag på skansen med Mats och Johan. Det blev dock aldrig så att jag någonsin publicerade bilderna jag tog. Så jag satt och redigerade lite idag.

Hoppas ni gillar dessa lika mycket som jag. :)



Klicka på bilderna för att få dom större.


Den kyrkan gifte sig min farmor och farfar i :) värt att minnas.

Och syster jag kunde inte låta bli, kom att tänka på dig. :P




Måste samtidigt göra lite reklam för herr Johan.
Inte ofta fotografen får vara med på bild under en fotosession, men denna gång fick jag det :)


Kommentarer
Postat av: christine

Söta lemurer, jag tror de vill ha cupcake:P

2010-02-03 @ 17:11:38
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0