Mission Complished

I need it and I want it.




Idag köpte jag en ny grön klänning. Det var dock inte små söta bilar på den, men den var söt och man kan säkert ha den när man kör bil ;)
Nä fyndade lite på H&M så ni får se den outfiten på fredag. :)

Och så hittade jag det!
Jag gick in på akademi bokhandeln för att Anna skulle köpa en bok. Så fick jag en innerlig känsla av att kolla upp om det är tryckfel i de svenska Twillight böckerna eller om Meyer inte riktigt hade koll när hon skrev.
Och det var hon som inte hade koll.

I ettan är hon blå ögd och rödhårig
men i tvåan är hon brun ögd och brunröd hårig.


HAHA BUSTED!
ja ibland får jag sjuka manier för mig, men denna är iallafall slutförd nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0