Lat dag

Jag har bara en sak att säga :
"vi körde på en barnvagn"



Nu sitter nu säkert där och antingen skrattar eller fattar nada,
så får er som missat hörs min röst desto oftare på TV4.
Den 4 mars börjar det, med dubbel avsnitt. :)
Är ni lika nyfikna som jag? Hoppas det! :)

Idag har det varit en riktig latdag för mig. Har största del legat hemma i sängen med laptopen i knäet och spelat The sims. Kändes nördigt och mysig då man kände sig insnöad hela dagen. :)
Jag tycker om snö, sålänge man inte måste spendera mer än en timme i det.



Jag och Johan promenerade till hans mor för att hämta BMW'n det var faktiskt riktigt mysigt, för då var det sol och det kändes inte så otroligt farligt.

Var dock inte lika mysigt att behöva skotta fram forden :/ det var kallt och äckligt och den vägrade starta. Dumma bil. Men vi fick igång den till slut, så nu sitter jag hemma och försöker bli varm igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0