Insperation

Where going though changes.


En gång i världen var jag en gothare, kanske en konstig tanke för vissa av er.
Tack vare internett hittade jag några av mina insperations källor till min stil.
Jag hade dessa som wallpapers i mitt gamla rum hos mamma och vet inte hur många timmar jag ängat åt att analysera dessa bilder.
Älskar det sättet att måla på, känns som ett fotografi och ser ut som ett också. Helt otroligt.

Victoria Frances





Detta var min absolut största insperations källa av Victoria Frances:



Hittade även bilder av Luis Royo som har ungefär samma sätt att måla på men mycket mer erotiskt.
Detta var en av mina favorit bilder på den tiden.



Inte konstigt att jag älskar vampyr filmer.


Kommentarer
Postat av: crickan

Goth rules!!

2010-02-14 @ 04:36:53
URL: http://www.crickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0