Filosofi

When your hole life always been denial, you know youre going to get hurt when you look reality in the eye.


Har varit dålig idag också, kanske inte lika farligt som resten av dagarna. Mamma kom över och kollade blodtryck det var dåligt så får nog kolla upp det snart.

Iallafall det resluterade i att jag hyrde en film idag.
Det blev :



the ugly truth var en typisk såndär "man blir alltid kär i den sista man tror" film. Den var såklart mysig alla sånna filmer är det. Men jag försökte någonstans hitta någon undegömd mening, men det var lite onödigt. För meningen pekade mig i ögonen när jag tittade. :)
Fick iallafall insperation till ett fotografi, får se om ni får se det någondag :)

(måste bara ge Dellgren en liten pik ;) du gnäller alltid på filmer för du är en bok tjej. Anna är precis tvärt om)

Vad har ni andra gjort för kul? 
och någonaning vad man gör av huvudverk som vägrar försvinna?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0