en ensam svart ford

How to break a car without doing anything.


Idag var en tidig morgon för mig.
Skulle ta mig in till staden för en jobb intervju. Vågade inte lita på SL så jag ville lita på mina körkunskaper istället.

Det gick väll helt okej, jag hade en bra tidsplan och kände mig väldigt säker på frågorna.
Så jag stannar vid ett gult ljus och BOM.

Så kände jag hur hela bilen hoppade till och jag hade blivit påkörd bakifrån.

Han vinkade åt mig att svänga av så jag gjorde det.
Som tur var hade bara kofångaren pajjat, totalt dock.
Men jag var så stressad så jag orkade inte ta det just då.
Så jag tog hans nummer och rullade vidare.

Då kom chocken, var helt skakis när jag gick in på intervjun. typiskt.

 



Ny krockad bil och besiktning på fan skapet idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0