Efterlyser Anna

Its my way and the high way



Efterlyser Anna pga ett fotoprojekt jag precis kom underfund med, eftersom min syster ofta inspererar mig till att pröva nya saker har jag insett att det är dax att jag kommer ur min svartvita garderob och kör med färg i mina bilder.

Ni får se resultatet senare om jag lyckas charma Anna att vara med :)


Igår var en helt galen dag/natt, sov i ca 2 timmar under hela natten och åkte till Falkenberg.
Ja det var bil relaterat, Johan hade hittat en av sina drömbilar så vad gör man inte? :)


Här är då Johans nya älskling ; BMW , V8 vad mer kan man begära?
Jo en sak, att jag får köra den :D


Och då jag hade kört nästan konstant från 08:50 på morgonen till 15:30 på kvällen tyckte jag att jag förtjänade någonting fint till mig själv, så jag stannade en snabbis i skärholmen och inhandlade en super söt silver scarf.



I helgen blire spa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0