Bio med mammsen.

Did you really think I was going to leave you like that?


Premiär för Valentine's Day så jag och mamma såg den. :)

Valentine's day var en typisk amerikanskt försök att få ett nyskapande av love actually men det gick väll sådär.
Det var dock kul att se så många kända skådespelare i samma film. Men den var ändå väldigt förut sig bar och ganska seg. Var bara två scener som var överaskande och söta :)

Dock var sällskapet med mamma oslagbart. Det var en underbart mysig kväll och filmen fick det att kännas lite Alla hjärtansdag. Vi gick och åt sen på Jensen Beafhouse på svea vägen det var fantastisk mat och Anna tittade förbi en sväng också. Hoppas på att göra om detta snart med min mor :) Kanske Sex and the city 2 nästa gång. Eller varför inte I love you Philip Morris :D Den verkar dock helt underbar.

Tack mamma för en fantastisk kväll.


Kommentarer
Postat av: christine

Jag vill också vara med... Jag vill att du ska hälsa på. Vi hade kunnat kolla en massa vampyrfilmer och gottat oss. Nästa gågn du kommer får du faktiskt stanna i mer än 20 timmar:P



Jag och tobias tänkte äta på jensens här i götet på söndag. Deras mat är såå god.



Ang serien tycker jag den är helt okej. Inget mästerverk direkt.Fast jag har bara sett 4 avsnitt än så länge så jag kanske kommer att fastna mer sen. Coolast är ju hon som är synsk. Men de känns så unga och det var länge sen jag gick i gymnasiet. Vet du att killarna som spelar huvudrollerna fan är 27 och 32 haha.

2010-02-13 @ 09:57:45
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0