Vi Hurrar För Jay

Har inte följt Idol 2010 i stortsätt alls, kollat på repriserna på söndagarna om jag sätt någonting.
Men jag kunde inte låta bli att se finalen, vet inte om jag pallat trycket som Minnah gjorde och faktiskt vilja gå ut på scen när en redan färdig slipad rockare sjungit innan mig.
Jävla pondus den bruden måste ha.
Såg på hans Idolresa att han hade sjungit en av mina absoluta favorit låtar
The Callings - Wherever you will go.
Men jag tyckte verkligen att han är den första värdiga vinnaren på otroligt länge.
Så Grattis Jay you nailed it.

Kommentarer
Postat av: Dellsan

Du sa ju till mig att du har kollat mkt :P busted

2010-12-11 @ 09:34:54
Postat av: christine

Han är inte 5år heller som alla andra deltagare brukar vara. Idol kanske är lite mer moget nu. Tydligen sa han andreas i juryn att vi i sverige gillar rock. Så det är väl kanske därför alla som vinner är rockers:)

2010-12-11 @ 15:51:26
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0