Varför? ärligt talat, varför?

Jag kunde inte låta bli att skiva ett inlägg till, fast min syster säkert kommer bläddra förbi det inlägget som jag ville att hon skulle se.
Men ärligt talat, VARFÖR?!



Tror folk på riktigt att man kan sminka sig till Vampyr nu, med dessa nya Twillight serie?
Det är ju nästan så jag vill dö :P

Det bästa var nog nästan Volturi ögonskuggan, dom vampyrerna tycker man ju inte om i Twillight:P

Om inte ändå roligare så var det kropps glittret man kunde köpa?

Då kan man ju matcha Edward i solen,

Okej jag ger mig, men jag kunde verkligen inte låta bli.

Undrar vad nästa serie smink kommer heta, kanske "Avatar- lets get blue" ;)

Kommentarer
Postat av: rebecca

WTF? va hände fick dom för lite pengar till filmen... Fan va fult, helt fuckat.

2010-12-10 @ 07:50:39
Postat av: christine

:D Hahah.. jag gillar verkligen avatar- let´s ge blue!

2010-12-10 @ 11:20:03
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0