Snälla människor.


Det sägs att Jultomten eller St Claus är den snällaste människan som någonsin levt (och alla andra snälla helgon, jesus och Casper) men när snön faller känns det som om alla människor samspråkar.
Jag hade såklart rå fastnat i snön när jag skulle ut och hämta bilen, och inte nog med det så hade jag mensverk. Inte nog med det upptäckte jag att någon j*vl försökt bryta sig in i min bil så förar dörrens nyckelhål. Och bagarelyckan hade fryst så jag kom inte in till min spade heller.
Först försökte jag gräva fram bilen med skon, sen började jag hacka med isskrapan och när det inte fungerade började jag frustrerat gräva med fingrarna utan vantar.
Som ett mirakel kom en snäll man och hjälpte mig skotta fram bilen i minst en halvtimme. Men sen kom jag som tur ut.
Tack du snälla namnlösa människa!

Kommentarer
Postat av: christine

http://shopaholicmamman.blogg.se/images/2010/butiknu_119638257.jpg



Dessa borde du ha. Finns på h&m. Såå dig!

2010-12-09 @ 21:09:55
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0