Smycken är en kvinnas bästa vän!

Satt och letade efter tänder till min vampyr fest i Januari och surfade in på lite olika "alternativa" hemsidor. (Dock har jag redan ett par sånna så det är inte hela världen om jag inte hittar det, kan åter använda mina gamla)
Hur som helst hittade jag världens ballaste sida, tror min syster skulle älska den lika mycket som jag. Den hade allt från små söta cupcakes till as balla döskalle smycken. Alltså allt jag behöver ;)
Ni måste kolla in den! <<-- Klicka på länken
Som detta jätte söta! :)
Eller fatta detta till bilträffar i sommar? ;) (Becca!!)
Internskämt mellan mig och Johan som jag bara Måste ha!
Eller varför inte hänga Edward i öronen? :D
Eller detta halsband att kedja fast hela kroppen i!
Den är verkligen extremt värd att kika på, när jag har råd att spendera saker på mig själv måste jag ha dessa!
>>Här<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0