Missade flyg och brutna ryggar

Jävla rygg helvete!
Har så fruktansvärt ont i ryggen. Känns som om jag blivit skjuten, kan knappt röra mig men mamma ska ge mig lite voltaren sen så hoppas det känns bätttre då.
Och om inte nog med att min rygg hållt mig vaken hela natten så har jag saknat Johan någonting enormt eftersom han skulle komma hem idag.
Nu vart det inte så för dom missade flyget. Puckosar..
Så nu måste jag stå ut med en natt till i missär med en krossad rygg och en tom säng. Får fortsätta reta mina råttor så dom har för sig på natten :P
Vi firade även Jul i lördags, för min syster ska till Thailand. är så himla avundsjuk på henne. Nu har jag iallafall bestämt mig för att jag ska spara pengar så jag kan åka till nästan jul istället. Jag hoppas jag får med mig min älskade resekompis.
Idag blir det bio med mamma, äntligen ska jag få se Harry Potter! :D

Kommentarer
Postat av: christine

Ni borde ha följt med!

2010-12-07 @ 21:03:22
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0