Lets go, sister!

Jag satt igår och kollade runt på Goo Goo dolls hemsida och insåg att dom skulle ha en spelning den 4 mars och jag ville verkligen gå, insåg dock att det var i Vancouver, Kanada!

Kollade runt lite på resor och hotell m.m och insåg att man kan komma undan ganska lindrigt, det enda som egentligen är dyrt är resan, sen är hotellen nästan för billiga! :)

Förälskade mig i Vancouver också, en otroligt vacker stad, omringad av höga berg, som en liten oas. Jag vill verkligen dit. Du skulle älska det syster, vi kan åka skidor en dag och ligga och sola nästa!
Vi skulle kunna fotografera som kineser och vi skulle ha massa GB med övernaturligt vackra bilder!
Och inte nog med det se Goo Goo dolls!

Så syster vad säger du?


Kommentarer
Postat av: christine

Det later coolt: ) Far se om jag har rad. Det ar asdyrt pa koh lipe. Hur blev det med england da?

2010-12-21 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0