Julen avklarad

Ja dock var det ett par dagar sen men har legat i matkoma tills nu ;)
Vet inte om jag orkar rabbla sådär vackert som Johan gjorde, så vill ni veta i detalj får jag slussa er vidare.
Hur som helst.
Julafton började lugnt och skönt hemma i soffan med julfrukost, allt utom 50-öringen, russinet och nöten stämde ;)
Sen över till min mor på jobbet och drack kaffe och fick en liten julpeng och mamma fick öppna julklappar som var så vackert inslagna att jag fan hade lagt ned mer tid på att slå in än att handla.
Sen hamnade vi hos syster och jag upptäckte att min syster dotter inte är så liten längre, efter en väldigt kort stund hade jag rejält med kramp i armen efter att ha burit runt henne, men hon ser ut som en docka och jag kan inte låta bli.
Sen hamnade vi tillslut vid julbordet hemma hos Johan's mor och där delades julklapparna ut.
Jag fick massor med fina saker, dom som var extremt roliga iallafall var en äggklocka, en såndär som miss america har men på min stod det "drama queen" :P
Ville bara visa det Johan fick av mig, känner mig så stolt, för en gång skull blev det som jag tänkt mig då jag ska pyssla.
(alltså flaskan med sprit och kortet, hade inte råd med en Thailands resa som vissa andra!, men vi hade iallafall snö)

Kommentarer
Postat av: christine

Jag maste faktiskt saga att jag ar besviken pa dig och Lina.. ni skickade ingen julhalsning till mig.. det gjorde mig lite ledsen i hjartat..

2010-12-28 @ 11:30:59
Postat av: Johan

Blev jätte gla av dina paket.

Din länk i ditt inlägg är lite miffo, tänkte bara säga de. hehe.



go fortsättning ;)

2010-12-28 @ 12:08:50
URL: http://skon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0