Jul ångest.

Allt har gått bra. Är klar med hela familjen Hallin och Christine har redan fått sin. Hon blev glad :)
Fick världens finaste present av henne,


Ett smyckeskrin från glitter, med plats för alla mina ringar och armband.

Ett helt gäng med armband ;)

Fyra stycken jätte fina ringar, två som var av nitar, en som såg ut som en ros och en döskalle Me like!

Sen ett par helt underbara örhängen där undrade jag seriöst om hon kunde läsa mina tankar.

Hade pillat på dom i flera veckor men tycker inte om att lägga pengar på mig själv runt jul och så ger hon mig dom! :)



Dock får ni inga fina bilder av mig i detta inlägg för jag kan varken få upp bilder från kompakt kameran för sladden är borta och minneskortet är inte komplitabelt i min kortläsare och nu förlorade jag Photoshop också. Jävla skit .. men men, snart är det jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0