Innan Jul

Blir man inte alltid lite stressad när det gäller Julen. Man vet att man kommer träffa folk man inte sett på länge, eller syskon som man vill ska se ens finaste sida.
Jag vill alltid hitta någonting som är snyggt men som samtidigt är avslappnat så man kan sitta och mysa fast man ätit hur mycket som helst. Jeans känns så fel på julafton enligt mig.

Har nog kommit på vad jag ska ha, nu måste jag bara ut och inhandla det :)

Någonting som är mysigt är päls, men jag kan inte använda det, jag trivs verkligen inte i det fast det passar min frisyr jätte bra.

Dock ser man otroligt glassig ut i det ;)

Kommentarer
Postat av: christine

Snygging!

2010-12-22 @ 16:20:52
Postat av: christine

Du visar dig alltid fran din finaste sida lilla syster yster! Jag har faktiskt sett dig liten, naken och blodig (nar du var nyfodd). Det kan inte bli varre an sa:P



Jag vill att du ska vara har i thailand med mig! Pussar!

2010-12-22 @ 16:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0