Fransk manikyr

Är precis påväg till jobbet men är tvungen att visa mina jätte fina naglar som jag målade igår.
Köpte ett jätte bra fransk-manikyr sätt från China Glaze. Gillar verkligen deras produkter och jag rekomenderar dessa starkt.
Dom har massa häftiga färger också, allt från diskreta till skrikiga.
Köpte de på www.eleven.se.


Hittade även mitt halsband när jag var ute och mellandags handlade, har velat ha det ett bra tag. På Gina tricot för 75 istället för 150 :)

men nu måste jag springa till jobbet.

och en liten fotnot till min syster;
Förlåt att jag glömde smsa tillbaka, var påväg men så blev det så mycket. Men om det känns bättre så skickade jag inga sms utan svarade bara fort på dom som skrev.
Men jag har skrivit till dig här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0