Det gör ganska ont nu.

Jag har verkligen inte mycket tur i mitt liv just nu.
Min älskade Melody har gått runt och låtit ett bra tag nu så jag bestämde mig för att ta henne till veterinären.
Så det snöade brutalt och jag var tvungen att ta bilen så hon inte skulle frysa ihjäl.
Inte nog med att hon har någon konstig lungsjukdom, dom kunde ju inte säkerhetsställa om det är lunginflammation eller den där jobbiga rått plasman, så har hon en enorm canser knöl på magen som jag inte ens märkt. Jag är så van med att hon är fluffig och stor då hon är rex, men den där knölen var riktigt stor.
Gör så jävla ont att inse att melody är inne på refrengen precis som Bentely. Jag har haft dom i snart två år och jag kan inte förstå att det snart tar slut.
Jag hoppas på att antibeotikan fungerar så betalar jag vad det kostar för att ta bort den där dumma cansern också.
Det enda som gör att jag orkar just nu är photoshop, letade upp en gammal bild och gjorde den ganska bra iallafall :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Fan va nice, blir taggad till din födelsedag...

2010-12-17 @ 13:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0