Uppknappad

Idag har jag varit i stort sätt ledig, men nu är man dock inte ledig längre. Finns alltid någonting som kräver ens tid. Måste plugga tyska för jag har prov någon gång nu de närmsta dagarna och jag ligger så himla efter.

Inte nog med det strular jobbet och vissa människor står jag bara inte ut med.

Mina vänner glider bara ifrån mig och jag orkar inte skaffa mig tid för att träffa dom när vissa har svårt att höra av sig och endast litar på att jag ska göra det.

Tacka vet jag Johan som är tvungen att stå ut med mig, :)

Igår fixade jag iallafall håret hos Therese, och jag tänkte på er som kanske följt mina små inköp för hösten får nu se detta :)



Även min nya spegeln i bakgrunden :)



Dessutom fixade jag mattsvart nagelack :) Kommer gå fint i hand när jag och johan ska lacka Johansbil mattsvart :P


Tillbaka till Wien och Tyska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0