Stockholm Cruising

I morgon gäller det.


Jag har legat i snart två veckor och funderat över den perfekta out fiten, och jag kan inte lyckas ordna det.
Frisyren är klar, eller jag vet hur den ska bli ;) sminket är en baggis men kläderna! Helvette,

Becca har haft samma problem som jag och jag vet inte om hon lyckades lösa det, hoppas det.

Har massa olika ideer men ingenting går ihop :/



Man kan ju köra en scarlett ;)



Eller en Lidsay? :)



Denna är dock lättast att hitta men det är nog inte så varmt med det där på kvällen :/

Som ni kanske vet har mitt fotograferande dött eftersom min hårdddisk med allt jag ägde gick i graven för ca ett år sen, har inte lyckats smälta det, men jag hittade en gammal (JPG format) bild på Becca från en av våra gamla Pinup fotograferingar.

Gjorde några små ändringar, gillar inte Sepia egentligen men det fick fungera.
Bilen är Johnnys Cadillac - 62 cab. Som man har många gamla minnen i :)



Får fotografera det jag hittar på i morgon

Kommentarer
Postat av: christine

Åh vad spännande! Vem ska du fota?

2010-08-21 @ 21:33:02
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0