Provokativ (?)

Hej alla mina kära läsare, jag vet inte hur många av er som stannar kvar trots att jag är dålig på att uppdatera. Men nu efter semester och min kära sambo arbetade har jag så mycket tid över att jag inte vet vad jag ska göra av den.

Jag surfade in på min kära vän Dellgrens blogg och kunde inte låta bli att vilja utrycka viss aggresion.

Hon hade fått ett så lustigt inlägg att jag inte kunde låta bli.
Hennes stora intresse är träning och kost, och ja okej ibland vill jag slå henne i huvudet med ett baseballträ för jag tycker att hon är töntig då hon överdriver och vill gå ned i vikt.
Men så länge hon inte ligger med slangar i armarna utan att jag märkt någonting så lägger jag mig inte i.

Hon hade hur som helst fått en kommentar som löd.

Tycker inte du ska skriva om vikthets och viktnedgång. min dotter läser din blogg och det är inte passande att skriva om sådant som kan påverka henne.

Tror först och främst att denna mamma missat några av våra större bloggar såsom Pissie. Provokativ.



Jag har ingen aning om hur många av er som anser mig tjock, mullig eller smal. Men jag kan ge er ett litet smakprov.
Många brukar kalla mig otroligt smal och det är på gott och ont. För jag gör inte speciellt mycket för att påverka min stolek.



Min favorit mat är natchos och jag älskar att ligga hemma med en redbull och ett rör med pringles och se på tv eller läsa.
Jag tränar ungefär två gånger per år på friskis och svettis och tar bilen överallt. (okej inte in till stan)

Jag är kedjerökare och snusar även ibland. Det enda jag inte gör mycket är att festa och supa.

Så om ni vill följa mitt kost tips och se ut som jag. Borde ni till att börja med skaffa två föräldrar som är som mina. Smala slanka snygga och behöver knappt lyfta  fingrarna för att se ut så. Och antagligen kommer ni få sån övervikt att ni passar bättre i USA.

Eller så kan ni följa Dellgrens kosttips om bra mat, goda vanor och träning. Då kan ni nog stå ut med att se er själva i spegeln och "tänka fan va snygg och smal jag är".




Så med en snus i käften och en redbull i handen säger jag nu adjö.

Kommentarer
Postat av: Jonesy

SV: Du har helt rätt i att jag inte tagit upp alla delar av självskadebeteende. Jag började med det jag sett runt mig och sen snöade jag in på just det med sår och ärr... Jag har själv en del destruktiva tendenser även om jag inte gör mig fysiskt illa så att säga. Så du har helt rätt i att jag missat en stor del. Ska fundera lite över det så kanske det dyker upp ett nytt inlägg som fokuserar på det istället längre fram.

2010-08-17 @ 19:52:25
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: dellgren

haha undeeerbart!! :D

2010-08-18 @ 00:36:50
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det med dig?? :)

2010-08-19 @ 14:57:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Dellgren

Uppdatera din blogg oftare FFS! ;)går till min gynekolog oftare... ;)

2010-08-20 @ 10:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0