To fill the emptyness.

The music.

Satt och letade efter gamla musik videos med sånnadär typsika lugna favoriter hits.
Och hittade några stycken.

 

Som den här gamla klassikern med Elton John.
Musik videon är faktiskt riktigt söt. Tänk att disney inte ville ha med den först. Gjorde den mesta musiken till Lejon Kungen.



Och den här var ju jätte cool för att vara för så längesen. Vet inte varför, sista frekvensen är bäst.
En gammal goding med Phil Collins, en av min och Ch's favoriter, tror jag ;P
Kan inte riktigt tala för henne, men vi brukar alltid prata om hur mycket vi gillar hans röst.
Gjorde även all musik till Björn Bröder.




Och en av mina personliga favoriter, Bryan Adams. Sångare och fotograf.
Han är ju bara för underbar.
Sen har han gjort så extremt mycket bra musik. Som all musik i Spirit - Hästen från vildmarken.

Nu kan jag dock inte bädda in någon låt med honom, för han vill inte att man ska kunna det.
Men på hans hemsida finns mycket låtar som ni kan gå in och lyssna på.

www.bryandams.com





Kommentarer
Postat av: Christine

Åh phil collins röst, I love it. Och jag tror faktiskt att soundtracket till spirit är det jag lyssnat mest på av något annat för en film. Bryan adams är grym! Är han fotograf också? Puss!

2009-10-30 @ 11:51:38
URL: http://dissys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0