Studentens Lyckliga dagar.. 11 Juni Del 1

Då var man stor och har gått ut skolan.
Dock ska jag tenta upp lite ämnen, men man är klar med det stora hela iallafall :)

Ska ta min lilla tid här på Söndagen och berätta om Torsdag ^^.

Blev väckt på morgonen klockan kvart i sju, det var äckligt väder ute och jag var allmänt arg så Johan fick fingret av mig och ett mummel.
Stackarn.
Sen släpade jag mig upp ur sängen och ut genom dörren.
Åkte med bil in till stan och fixade håret. Helt underbart fint blev det såg ut som en stjärna.
Fick även en liten present av min söta frisör. En mugg med texten "Queen of fucking everything" ^^

Sen bar det hemmåt och Johan berättade att jag hade en överaskning så jag fick bara 20 minuter på mig att klä på mig och sminka mig. Och jag lyckades. Jag borde verkligen mansförklaras.
Men inte förjäves inte..
Utanför stod en helt underbar röd Viper som skulle cruisa runt med mig en timme i stan innan jag skulle dricka champange.

Detta är två av bilderna som Johan fotograferade med mig och Vipern.




Johan kompis ägaren av bilen körde runt och gasade i tid och otid tyvärr var det mkt trafik ute vid den här tiden men det var riktigt trevligt.
Får ladda upp bilder sen.

Sen kom man till skolan och där vare Champange frukost. Alla var extremt glada och skrev roliga saker i ens hatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0