Som man sår får man skörda.

If someone ever tells you that youre not enough,
turn to me and I will turn them inside out.
Couse you are the only one who really ever cared.



Sitter nu här svettig vid datorn och skriver detta blogg inlägg,
meningen var att fördriva tiden då jag så snällt lät Johan duscha först.
Men han blev klar snabbare än beräknat.

Jag som sa att jag skulle bli mer effektiv på att skriva, men det är så mycket som händer i mitt liv att jag inte hinner med det nätburna.
På gott och ont.

Till att börja med kan jag ju berätta att jag håller på att sluta röka (för 50 11 gången).
Och även att min gamm pappa blir ändå mer gammal om 30 min.

Idag då?,
jo som vanligt mitt lilla hemliga projekt som ni kommer höra mer av senare. Trött och sleten, men jag fick köra ford till bedmintonen som bara blev jag och johan idag.
Ändå svettigare än vanligt.
Sen en liten kaffe på taxi fiket.

Roligare än så? neee. tror inte det.

Känns rätt skönt det som hände idag, our team is still runnin.

Och som vanligt, ett stort tack till min bästa vän, bara för att han existerar.
www.burnoutcompetition.se ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0