Solen lyste nästan idag.

Jag undrar hur många poeter som dog för den olyckliga kärlekens olidliga smärta..


Idag var en ganska kort dag på "jobbet".

Men när man kom hem blev den desto längre.
Så nu sitter jag här och svalkar strupen med ett glas vitt vin. (okej jag börjar låta som en alkis, men det är inte varjedag)

Till dagen.
Jag kom hem och såg att mina visit kort kommit.
Så tack till Rebecca som är modellen för mitt visit kort.

Här är en bild på fram(högst upp) och baksida(längst ner)



Blev väldigt nöjd.

Iallafall när jag hämtat dessa på posten bestämde jag mig för att städa, disken gick snabbt och smärtfritt.
Sen skulle jag försöka rensa handfatet och tog av det såkallade filtret.
Oh fyfan va det luktade, det var kloak som spred sig i hela rummet.
Inte konstigt att Bentely och Melody var lyckliga. Luktade som hemma ;P
Ne skämt och sido.
Jag trodde seriöst att det var en monster som skulle äta mig.

Men jag rensade skiten och ringde upp Becca som fick trösta mig efter min traumatiska upplevelse och sa att jag skulle skriva av mig på bloggen sen.

Vilken tur iallafall att det finns parfym och kolla min super söta flaska jag fick från Make up store då jag köpte deras parfym I do igår.



Så live and learn.

Och om du Christine (min syster) ser det här ring mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0