Nothing comes for free.

So If I never told you, I tell you now.


Så sitter man här, lite små mör i kroppen. Första dagen då man inte behöver göra någonting om man inte vill.
Fast jag hade en jobb intervju i morse. Secura Alarm AB.
Det verkar som någonting att satsa på faktiskt, om det nu är så att dom hör av sig till mig.

Just nu sitter jag här med mina tre favoriter.
Mina två bebis råttor som dock blivit ganska stora nu.
Bentely och Melody.
Och såklart Johan.
Han är med ledig idag så idag får man leka lite med honom också.
Det känns roligt.

Fick världens sötaste bild på Melody igår på lunchen av Johan.


Hon är fan någonting av det sötaste som finns.
Sen har vi ju älskade mini Bentely också men har ingen bra bild på henne.
Måste fixa det.


Håller fortfarande tummarna för nomineringen och hoppas det går vägen. Vet dock inte när det börjar.

Over and out :)


Kommentarer
Postat av: Mr.J

Hej Hej, hemskt mycket hej.

Ville bara säga att jag inte kritiserar din blogg.

Men där emot får du ta och lära dig hur man stavar till "Bentely" som för övrigt stavas Bentley, så de så! Annars är det en rikgit fin blogg du fått ihop. hö hö nöff. Nu får vi ta och hitta på något som är bra mycket mer rogivande än att sitta framför en blogg eller betala fucking räkningar. nöff nöff. eller så. Ja ja...kapich?!

2009-10-23 @ 13:30:23
URL: http://skon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0