Money like rain.

Like washed away by a flood,
My money is gone.



Fan va illa det är att det "snart" är jul och jag är lika pank som en tom ficka ;)
Har inte gjort någonting och redan nu känner jag att kölden kommer förfrysa mig i vinter.

Fick dom en underbart fin jacka av mamma från H&M Logg. Den ska nog kunna hålla mig lite varm.
Men nu är det byxor och några varma skor jag behöver.
Gärna några snygga tröjor att ha under jackan också.

Satt och drömde mig bort på olika hemsidor idag.
Varför finns det så mycket fint när jag inte har några pengar?

Så jag vandrade in en stund på blocket och läste lite annonser.

" Hej jag säljer mina Gucci och Dior väskor,
har inte tid att använda dom"

Helvette människa.
Varför vårdar man inte sina saker när man iallafall har dom?

Jag som lyckats vårda mina så bra att jag inte har ett enda par hela byxor.
Det kommer svida vackert i vinter.

Fan alltså.

Kan det inte bli sommar igen så man kan ha dessa vackra saker på fötterna?`
Nu kan man ju bara ha det om man är tankad eller född i en snö driva.


Kommentarer
Postat av: Lemine

Försökte få tag på dig idag, kanske kan höras imorgon bitti o ta en fika eller något innan jag börjar att jobba.



Puss

2009-10-17 @ 21:35:18
URL: http://lemine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0