Me and my girls.

And I would walk five hundred miles.

Jag är verkligen så seg. Fast det är egentligen inte mitt fel.
Det är min dumma kamera, hämtade sladden i förrigår men har inte varit vid datorn då.
Så nu ska ni få se bravad kvällen förra veckan.
Viking line.


Det var jag, min kära moder mina två älsklingar och mammas polare. Vi var tre full bord vid middagen men det var typ ingen man pratade med ändå.

Buffen var för oss att skaffa frukost, kom tillbaka med en full väska bröd. ^^

Dell drack ganska redigt på buffen och Beccus med. Jag tog det mera piano.





Av någon konstig anledning fick jag nästan bara massa bilder på dellgren. Men det har väll sin förklaring.
(Fotokåt) haha.

Jag sminkade även både Dellgren och Becca.
Hittade en fin för och efter bild på Becca :)



Ja kvällen fortsatte och det var väll frid och fröjd.
Många sjuka internskämt.

och även champange på frukosten. :D


Enjoy the life on a boat :D


 






Kommentarer
Postat av: dellgren

Klart! Jag älskar ju kameran :P mäh lägg upp de andra bilderna, flumbilderna :P dagen efter när vi var sega

2009-10-19 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0