Im sorry

And once again I have to say im sorry for my mistakes.
Har varit dålig på att blogga igen ;)


Det har varit en ganska hetsig vecka för mig, första lediga dagen på veckan.
och jag är då inte heller jätte trött.
Idag har jag och Johan tagit det piano.
Handlade lite åt råttisarna och sen till Rosenhill och fikat.

Men helgen var lite speciell. 
Först var vi hos Lina och lekte med barnen.
Johan fick då ett par convers stl 23.
Tyvärr passade dom inte honom så bra så han använde dom till annat ;)

Hos Lina byggde vi med den konstigaste leran någonsin. Den kändes mer som plast och man var tvungen att limma.
Här är mitt och Johans byggverk.



Sen åkte vi till garaget för omlakering av BMW. Det blev riktigt snyggt faktiskt.
Dock somnade jag vid 6 tiden och sov till halv 8 stackars Johan fick vara ensam och se på verket som jag faktiskt hjälpte till lite med :)




Från vinröd till mattsvart. Detta är samtidigt som Johan rollar, jag gick med pensel efteråt.

 Och det klara reslutatet :)
Blev riktigt snyggt om jag får säga det själv.

Detta var hemligheten vad som hände med Conversen.


På BMW:n blev det ett sydd för dragkroken.


och på Forden en snygg detalj ;)
Så nu är min bil riktigt rockig med Edhardy doftgran, tärningar och converssko.
Ska nog hänga en rosa luddig hellokitty spegelhållare där också, så den blir lite mer flickig ;)

Har inte ens visat min älskling.
Forden alltså :)



Men även den ska bli mattsvart sen :)


Nu har jag iallafall skrivit en mer rad :)
Kommer nog ha mer tid i helgen, men hold on ;)

Sanna ord är alltid vackra,
vackra ord är inte alltid sanna.


Kommentarer
Postat av: Johan

Men saknar inte du en hjulsida bak på forden? fixa fixa! ;) Får se när de blir toning på rutorna då?

tjip tjop

2009-10-29 @ 18:20:52
URL: http://skon.blogg.se/
Postat av: Christine

Dom conversen köpte jag ju till lorentzo i thailand! Hehe.

Har du köpt en bil? Juste hälsa Lina att jag har en massa rabatt på itt jobb så om hon vill jag ska köpa lite pyssel till barnen i julklapp kan hon hojta till. Puss puss!

2009-10-30 @ 11:49:01
URL: http://dissys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0