I need this shit.

I dont know what I have,
But i know what i need.


Tvätt idag,
Senare blir det att träffa mammsen och kolla på Make Up Store.
My living paradise.
Om det är så att man har pengar dock.
och det har ju inte jag. :P

Insåg i helgen då jag sminkade Annika (Johans mor) att jag verkligen behöver en spatel och en foundation borste.
Kan inte använda min egen för den är äcklig.
Och dom där jävla svamparna är jätte dåliga.

Mitt hår ser ut som ett lejon så jag behöver en platttång. Fan,
varför ska jag behöva sånt som är dyrt när jag har 1,07 kr på mitt konto?

Hittade också ett par ûber snygga Fornarina Jeans på blocket, och gissa vem som bar dom om inte min egen dubbelgångare. ;P

Samtidigt behöver jag en suddningsskugga och den bästa finns på Make up store.
Pollution
Det är lite glitter i den, men det är ingenting märkvärdigt, det ser mest bara lite mer lockande ut.



Och påtal om min dubbelgångare, Lindsey Lohan, som jag blivit kallad för många gånger.
Så kan jag faktiskt accseptera det nu. Vi är inte speciellt snygga, men jag knarkar iallafall inte.

Hittade bilden som verkligen gjorde mig lite rädd.



Lite likt är det faktiskt,
Jag hade ingen aning om att den bilden på henne fanns då jag fotograferade min egna.
Det var ganska obehagligt faktiskt.


Men nu är det tvätten som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0