God morgon allihopa!

So whatever it takes we can make it though.

Så idag började dagen ganska tidigt, jag är iallafall redan påklädd och har städat åt mina små älsklingar.
Jag kan ju börja med att be om ursäkt för mitt vackra stav fel på första sidan.
Men jag ska uppdatera bloggen bättre, lekte bara lite igår emellan det att jag väntade på att tvätten skulle bli färdig.

Dagens tack går såklart till min älskade sambo.
Man vaknar på morgonen och där står frukosten klar och varm.
Det är sånt som gör att man vaknar på bra humör.

Tack!

 

Vad skulle jag vara utan dig ? :)


Hittade samtidigt bilder från när jag, syrran, mamma och Tobias var på U2 I sommras.
Helt sjukt att jag faktiskt var där! :)

Jag och min syster är fan det snyggaste som finns.
Älskar dig äckligt mycket syster.
http://dissys.blogspot.com/


Ja vi gör allt tillsammans ;D



Nej vi är inte så jätte lika, men systrar e vi alltid :)



So over and out,
Älskar min familj, ni är underbara.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0