From the beginning.

Okej min idé var att göra en ny blogg, men jag känner ett för starkt band med denna blogg så jag tror att vi istället uppdaterar denna.
Och är lite mera aktiva och inte skriver lika mycket hämskheter.
Okej?
Då kan vi ju börja med att ta dagen som var idag och en liten kort inledning varför denna blogg kommer byta tema.

Anledningen varför temat ändras på denna sida är för att när jag överhuvudtaget startade en blogg var det egentligen till för att folk skulle kunna se vilket sätt jag arbetade på fotografiskt. Men mitt liv krashades lite då och då och fotograferingen kändes väldigt onödig. Ja det kändes faktiskt så.
Och då mitt liv sitter ganska stadigt just nu ska denna sida bli stadigare och den ska handla om mer relevanta saker och åsikter från min sida.




För vem av mina läsare känner egentligen mig genom att läsa denna sida?


Hoppas ni godtar min förändring och läser bättre nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0