Foto tävling.

And I loved you more than you'll ever know.


 

Som ni som minns deltog jag i en bdbtävling för något år sen.
Jag kom då fyra med min bild som jag förövrigt fortfarande är extremt nöjd över.
Finns att se på www.HallinPhoto.com.
Men nu är det dags igen och denna gång ville jag göra någonting över det vanliga.
Som ni kanske vet eller inte vet så är jag en såndär som tycker mer om underexponerat än överexponerat och jag tycker inte speciellt mycket om färg och form.
Därimot tycker min stora syster mycket om färg och söta saker så hon fick bli min insperation till denna bild.

Med hjälp av dessa tre bilder.

  

Uppkom denna bild,
Bilden handlar föressten om canser fonden.
Ska ge er lite kött på fötterna varför bilden blev som den blev.



Såhär tänkte Johanna; Alla vill vi att man ska sluta bruka så mycket soppa som i sin tur orsakar stora skador på miljön. Men inte nog med det, av avgaserna ökar canser sjuka då bensin är canser framkallande.
Så min goda gärning för miljön är att ha en liten bil som drar väldigt lite soppa (200kr fulltank).
Samtidigt är den ju det sötaste man kan köra. ^^


Vet dock inte än om jag ens är nominerad då tävlingen officielt börjar den 13 okt, så ni får väll vidare besked om detta. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0