Diamonds are a girls best friend?

Couse when youre down, and trubled and need some love and care.



Ni alla som känner mig vet att jag i pricip alltid har hög klackade skor.
Jag vill inte ens tänka på hur mycket jag har lagt ut på att klacka om skorna.
Det är nog mer än själva skon många gånger.
Men nu har Lamborghini (Ja bilmärket) löst det problemet för mig.
Med skor gjorda helt av kolfibrer behöver man aldrig någonsin klacka om skorna igen.
Inte nog med det, dom är sjukt snygga också.



Det här skulle nog snarare bli min bästa vän. :)



Men förra inlägget handlade ju nästan totalt om skor.
Och idag ville jag ta tag i väskorna.

Underbara väskor finns överallt men pengar det har man ju inte, så man får drömma sig bort lite.
Är fortfarande total förälskad i Mulberry väskan.


Men det vore ju inte helt fel med en Chanel.
Hittade också den snyggaste Ed hardy väskan någonsin.
Blev total förälskad, men vet inte var man kan få tag på den.


Löste också det lilla problemet med att killar inte gillar väskor,
skulle man trippa runt med en av dom här skulle han nog ändra sin vy lite grann iallafall.



Kanske till och med dataspels fanatikern skulle älska den ena iallafall :)



Lamborghini shoes would be my best friend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0