Dagen som jag trodde skulle bli kort.

Thinking of the things that made me kind,
like you.




Äntligen hemma efter en lång dag.
Den blev längre än jag anat,
min idé om dagen var att jag skulle tvätta och sen träffa mamma en sväng och sen städa och fixa iordning hemma.

Men mina dagar blir ju aldrig som tänkt.
Jag träffade mamma vid götgatan, Make up store.
Vi var där inne bra länge men det blev en del där.
Mest till mig som vanligt.

Sen hamnade vi på Gina och där inhandlades ett par byxor som jag inte vet om jag älskar eller hatar.
Samt en jätte mysig polo tröja.
Så nu är jag varm i vinter.

Detta kom jag hem med.



1 par byxor.
1 vit mysig tröja.
1 parfym I do från make up store
2 Ögonskyggor Pollution och Dora
1 Foundation Wilk
1 Foundation pensel
1 Kajal Remember the times
och
1 solpuder, det där slut sålda som fanns en kvar av.
Lycka!

och som Johan frågade;
- Gu va mycket saker du fått, vad har du gjort för att förtjäna dessa?
- Jag är bara född i rätt familj ;)

Älskar min familj. btw.
 

Sen vägen hem var ju en annan femma.

Jag hade bestämt att jag skulle träffa Line och ta en fika på mcdonalds i Västberga.
Så när jag kommer till slussen station så står inte ens Fruängen på tabell grejjen.
Så jag bestämer mig för att åka till Gamla stan så man kan sitta ute och röka.
Sagt och gjort, jag åker till Gamla stan och precis när jag kommer till stationen står ju såklart Fruängen tåget på plattformen och jag hinner inte med det.

Så jag ringer Becca och snackar om Dellgrens present ! :D
Kom fram till en så bra sak.

Efter 8 minuter kommer Fruängen och jag hoppar på tåget.
Ringer Line och bestämmer att jag ringe i fruängen.

Så där sitter jag i lugn och ro och lyssnar på musik.
När jag lungt tittar ut och tänker att nu är det Telefonplan ser jag att det står Axelsberg på stationen.
Så då hade jag hoppat på norsborgs tåget istället.
Jippi!

Det är bara att kliva av och vänta på nästa.
Under tiden pratar jag med Johan och lovar att göra middag och så när jag kommer hem.
Som vanligt säger han åt mig att inte stressa.
Söta älskade bästis ^^

Kommer tillslut till Liljeholmen.
Där ser jag att det är 17 minuter innan tåget kommer.
Då gör jag det värsta man kan göra i sånna här lägen,
tänker att nu kan det ju inte bli värre.

Så jag går ut, tar en cigg och känner att det rinner varmt mellan benen.
Och så var mina nytvättade byxor blod fyllda.

Så det var bara att avboka med Line och dra hem och duscha.

Världen va emot mig.

Men vad gör man då?
 Mitt tips är iallafall.


Ett varmt bad och ett glas Fot Of Africa.

Och har man tur så har man en underbar människa man bor med som lagar mat.
och två super söta rått bebisar att mysa med.

Så den dagen blev lång


Kommentarer
Postat av: Christine

Du skriver så sött. Jag älskar dig! Och sånna där byxor är snygga! Du har skaffat dig glansiga mummelbyxor. Jag med, i London. I love them! Och jag vill också ha det där solpudret! Give me! Vart hittade ni det, var det det sista. Köp ett till mig annars! I need it!



Puss puss!

2009-10-20 @ 22:43:29
URL: http://dissys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0