BDB sucks.

Now ive done it all, for nothing.




Nu är jag pissed,
Varför ska det bara vara två citer som finns på det här nätet?
Facebook = för människor som inte har några liv och lägger till folk som sett en gång i sitt liv och sen tror dom känner.
Bilddagboken = För små äckliga fjortisar som tror att dom kan någonting om fotografering över huvudtaget.

Nej nu är jag arg.
Bilddagboken tog häldre med fula små fjortis bilder med små pojkar med tjej byxor än en bild som faktiskt är värt någonting.
Dom kan ju varken fotografera eller redigera.
Patetiska hemsida.

Så eftersom jag är så arg, så ska jag nog avsluta mitt medlemskap på den hemsidan och bara ägna mig åt min blogg.
Som jag inte har några besökare på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0