Att ha eller inte ha..

Some questions are just here to stay,
and I dont have anything more to say.




Vaknade hyffsat idag iallafall,
blev en stund i garaget, och sen parlamentet.

Idol var igår också, hann dock inte se vem som vann, får kolla tv4.se.

Snackade lite med Becca i morse, hon hade köpt en ny dammsugare.
En som man kan lyssna på musik samtidigt som man städar, det kallar jag schysst damsugare.
Skönt att kunna springa runt och rocka samtidigt som man gör det tråkiga som att städa.

Och så har jag ett litet problem.
Har nu två mobil telefoner och kan inte välja vilken av dom jag vill ha.

Den ena är en Sony Ericsson Walkman W715. Den är en bra musik telefon, men kameran är värdelös.
Sen är den ju ihopfällbar vilket alltid varit någonting jag gillat som fan.

Den andra är en Sony Ericsson c702. Den tar grymma bilder, men displayen är dålig och kapaciteten är nog inte den bästa, har iof inte prövat den så mycket i musik sammanhang.

Så nu får ni hjälpa mig lite.



Just nu kör jag iallafall på Sony Ericsson C702 för idag blire garaget och då behöver man macro, det har inte walkmanen :D

Ha en fortsatt mysig dag.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kör fan på båda ta den som du känner för dagen:P För mig kommer både musik och foto på samma plats.

Vilket är viktigast för dig?



Du har ju en grym kamera redan, så kanske ska du satsa på musiken?

2009-10-25 @ 10:37:50
Postat av: Christine

Hello darling. Köp den telefonen jag har den är grym. Bildmässigt och telefonmässigt! Me love it! En sonyericsson w595.



Juste vill du att jag länkar denna blogg på min blogg?



Vi ses snart! Puss!

2009-10-28 @ 22:42:22
URL: http://dissys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0