Against all odds

Nothing to comment.


Okej nu är jag riktigt virrig.
Ger Johan kaffe med mjölk.

Skulle skrivit ett inlägg igår men min dator ville inte vara med på det.
Så det jag skulle sagt då var att jag var trött och sliten efter Badmintonen,
och att Johan gjorde iordning en vattenpipa, det var mysigt.

Det här inlägget kommer handla extremt mycket om Johan och Dellgren.

Så vi börjar med Dellgren.
Hon fyllde ju 19 den 21 oktober.
Så ett stort Grattis till henne!
Nu börjar du komma ifatt min ålder, men jag går ifrån dig om 3 månader.
"Jag vet hur jag ska fira min 20 års dag, det ska bli halloween party"
"Men du.. Det är ju 365 dagar kvar"

Ja Dell i ett nötskal.

Sen till Johan.

Han är bara för söt, han städar, diskar, lagar mat.
och vad gör jag?
ingenting.

Så i förrigår kommer han hem med en helt ny platt tång till mig.
Sötnos.

Har dock inte prövat den än, men eftersom den är från honom kommer den få leva länge.



En Rosa Vidal Sasson blev det.

Inte nog med det, igår när jag kommer hem efter en lerig dag.
Så har han städat och möblerat om hela huset.
Tack. (:


Så idag då vi egentligen skulle ha städdag får vi se vad som händer.

Vad ska eran fredag gå åt till?


Kommentarer
Postat av: Christine

Hej syster! Jag har också en sån, hohoh. Puss!

2009-10-28 @ 22:38:35
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0