Yourmoda

Find the truth within you.




Syster min gav mig nog lite blodad tand, hoppade in på yourmoda som syster vunnit två tävlingar från och hittade en ganska rolig tävling.
Man ska designa sin egen klänning till vår/sommar kollitionen.
Jag fick insperation ifrån vad jag själv tycker om att klä mig i för tyger och någonting som jag tror passar de flesta.
Samtidigt tror jag våran sommar 2010 kommer innehålla mycket sockersött gulligt, som syns i ljus babyfärger och barärmat.
Usch nu längtar man verkligen till sommaren.
Ska slita med Johan på sommar semester då, ska spara varje öre och åka bort, långt.
Kanske Thailand igen?
Han får nog vara med och bestämma :D

Här är iallafall mitt bidrag, rösta vettja.



http://www.yourmoda.se/klanningar/Show.aspx?id=1489


Snart blire att diska.


Kommentarer
Postat av: Johan

Thailand blir bra för mig, bjyssar du?

2009-11-19 @ 09:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0