The time is running out.

No time to waste, still I do.




Den 24 gäller det, herr skön fyller år.
Det betyder utgifter.. men hur ska jag ha råd med utgifter när jag inte har inkomster?
Hur som helst hoppas jag att jag löst det problemet på annat vis ;)
Kan inte avslöja mer då Herr skön läser denna blogg mer än jag själv :)

Iallafall kom jag ioch med det att tänka på en till stor utgift.
24 December, och i år kan man inte fly med sin bästa vän till ett varmt land.
Som jag gjorde förra året :)
I år blire julklappar som måste handlas, gärna snarast.

Satt och kollade.. eller kanske snarare drägglade på en hemsida med smycken jag älskar.
Hittade fan till nästan alla mina kvinnliga vänner.
Dock var det några iögon fallande.

Till Johan så tänkte jag på det här,
dock är det nog lite tjejigt.
Men jag gillar budskapet :)



Till stora syster Christine blev jag helt kär i det här.
Vi såg verkligen ut som små änglar när vi var små,
och håller på att bli det även nu i äldre ålder,
samtidigt är Ch min ängel.
Om jag hade pengarna skulle jag köpt det till dig :)



Och en till Rebecca, som just nu är väldigt sne på mig,
vet inte riktigt vad jag kan göra,
vad jag borde göra,
men om hon verkligen är min bästa vän, kommer hon tillbaka.



Smyckena från Mi Lajki på hemsidan var ju helt underbara :)

Även Q-Pot hade riktigt söta saker, örhängena med Cherryn blev en personlig favorit :)

Men min absoluta kärlek, som jag förälskade mig i tidigt det här året, samtidigt som jag kom i kontakt med hemsidan, var Vintage by Fé.

Ester, :)
Så himla vackert. När jag får 419 kr över av någon anledning ska det halsbandet bli mitt :)

Hemsidan jag skrivit om hela tiden är http://kyssjohanna.jetshop.se.


But days is night, and i have to sleep :)

Kommentarer
Postat av: Christine

Du är så söt.. du är min lilla ängel. Jo jag kan sy en sån till dig om du köper tyg. Oki? Puss!

2009-11-15 @ 19:16:57
URL: http://dissys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0