Pyssel dag.

Im still broken, I took you in with arms wide open.



Framförallt sitter jag just nu och slår in och pysslar med Johans presenter.
Det går inte som förväntat, och om inte Becca kommer snart så blir det kaos påriktigt.

Walking against the edge

Hur som helst, hamnade jag på Myspace av någon anledning och hittade det här gamla medelandet.
Det där gjorde verkligen min kväll :)


Älskar verkligen band som bryr sig om sina fans.

Jag älskar att slå in paket också.
men hur det går är ju en annan femma.
Denna gång blev det iallafall Blå/lila med svartband.
Var sugen på någon rolig färg som ändå är fin.
Hittade den på Lagerhaus som just nu har 4 inslagningspapper för 100kr det tycker jag är riktigt bra.
:)



Jag har så stor lust att bara skrika sönder min hals.
Det här gör bara för ont..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0