Prosit.

Make my way back home and i learn to fly.
Igår var en ganska bra dag, till skillnad från denna.

Jag hade fått min mobil lagad, men det är fortfarande någonting fel med den :(
Fast nu är det nog istället mitt abonemang som kroglar.

Så jag och handlade mjuksalva som jag behöver för min kroniska hudsjukdom, exem. :/
Men hon i kassan gjorde verkligen min dag, hon log hela tiden och var verkligen jätte trevlig.
Och klart det blev lite bättre då jag insåg att mitt högkostnadskort fick salvan som egentligen kostar 290 bara kostade 50 kr :)

Sen åkte jag till Willys och Rusta och inhandlade städ redskap. Städade pedantiskt hela toaletten då vi ska ha gäster idag.
Sen blev det Idol.

Och så vaknade jag i morse med jätte ont i halsen. Nu känner jag mig jätte kraslig och min arm svullnade upp efter att jag hade diskat.
Måste jag alltid bli sjuk då jag har massor av viktiga saker att göra? :(

Så jag pausar lite med att skriva här, sen måste jag fortsätta.
Det ska ju som sagt vara kalas ikväll.









Idag får ni lyssna på musik istället för att titta på bilder ;)




Kommentarer
Postat av: Christine

Ja massor! Kika in på panduros hemsida:)

2009-11-30 @ 17:47:27
URL: http://dissys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0