No more mistakes.

Last time, Last wish, belive in me.




Kyrkogården igår, hamnade där, fast jag inte var säker på om jag klarade det eller inte.
Många tårar i bilen innan, men det löste sig när jag väl var där.

Senare idag blire fotosession med Beccus. Höst tema :) Såklart iof. :P

Igår var jag ute med mamma och Rebecca och shoppade. Stötte på min gamla tjej kompis Amanda och fick en latte.
Vi har inte setts på hur många år som helst, men hon var sig lik iallafall.

Och om shoppingen, vi letade runt över hela stan efter ett par byxor till mig, det var näst intill omöjligt, hittade flera par som var underbara men som inte fanns i min stl.
 
Visste ni att många jeans tillverkare endast går ner till stl 24? Förlåt, men det känns lite små kränkande att behöva höra
- men du kan ju alltid kolla på barn?
ja men barn har inte samma former som kvinnor, för dom är barn.
Som tur var hade jag ju för stora höfter och rumpa för dom, så jag inte behövde köpa dom. ^^

Tycker verkligen det känns jätte jobbigt ifall jag skulle bli tvungen att köpa barn byxor.
Syrran handlar då och då på barn avdelningen, men då väljer hon att gå dit, hon blir inte tillsagt att gå dit.

Hur som helst lyckades jag hitta ett par snygga jeans, dyra, men snygga.
Hamnade sen på Gina och hittade även ett par byxor där, som inte kostade skjortan, men mamma gillade dom andra byxorna så mycket så jag fick ha dom kvar ändå :)

Tack snälla mamma.



Detta blev det:
Jacka från Gina tricot. Helt oemotståndlig :)
Byxor G-star
Vit undertröja, lång ärmad Gina Tricot.
Byxor slitna Gina tricot.


Sen blev det rensa hjärtat med Becca på Anchor och även rensa glaset :)
Det var mysigt.



Ni får kolla in senare på bilderna från sessionen idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0