Länge leve skrattet

When you smile everyone around is going to smile with you.




Ídag kände jag att jag blev tvungen att ta mig ut i det vackra vädret. Jag träffade upp Anna i Slussen, sen prommenerade vi till skrapan och tog en kaffe på Coffe house by george.
För mig blev det en latte och samma för henne, men hon plusade även på en macka också.

Sen när jag väl kom hem ringde den vackra signalen som berodde på att Dellgren blev utråkad.
Vi satt och snackade politik i nästan en timme innan vi insåg va sorgligt det var, allt blir bara värre om man tänker på det ju.

Jag hade ju trots allt sökt ganska många jobb genom internett idag så lite stolt var jag, men gu va svårt det är att få jobb nu. Tråkigt. Vill verkligen börja jobba.

Iallafall så började vi berätta roliga historier och jag kom och tänka på en av mina favorit låtar. :)

Getings und Bajs - Tyskarna från lund



Om ni har lika dålig humor som jag kommer ni älska det här :)


Kommentarer
Postat av: Christine

Hahahahah! JAg älskar den där filmen. Det är min humor i ett nötskal. Köpte faktiskt deras film. Varantv is the shit!



Puss darling!

2009-11-27 @ 23:01:07
URL: http://dissys.blogspot.com
Postat av: Dellgren

Det är ju inte Rammstein de imiterar utan Kraftwerk!!!

2009-11-29 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0